12. 4. 09

Ogledalo - besedilo

Odsev v ogledalu
je vse prej kot čudovit
Včasih nasmejan obraz,
zdaj pa otožen in zapit.

Odsev v ogledalu,
ki v meni zbija nostalgijo
Me vsakič spet opomni
na časovno kirurgijo.

Odsev v ogledalu,
ki kot duh preganja me povsod
Razstavlja slike iluzij
in kaže kronike nezgod.

Odsev v ogledalu,
ki vedno znova se mi zlaže
Smeje se mi in me zmerja
in sredinca mi pokaže.

REF:

Ogledalo, razbil te bom, vrgle v smeti
tvoj odsev mi življenje greni!
Podoba, ki gledam jo, podoba ki daješ jo
me vedno znova bolj žalosti.

Na vsakem koraku gnusiš se mi
mi očitaš dejanja, ki nisem jih storil
mi kažeš človeka, ki sem ga umoril
kradeš mi sonce, mi kljuvaš oči.

-----------------------------------------------------------------

In ko še zadnjič te pogledam
in za seboj smrt zagledam
Ko življenje pred očmi se mi odvrtelo
vrnilo mi vse, kar mi je kdaj vzelo.

Ko kosa dotakne se mojega vratu
pogmno pogledal bom vate, brez sramu
In še preden bom odšel od tu
zazrl prvič v tvoje oči se bom, čisto brez strahu.

Za vse kar si mi kdaj storil,
s pestjo te bom sedaj razbil!
Ta strah za vedno bom končal,
svoje podobe ne bom se več bal.

REF.

Ni komentarjev:

Objavite komentar