15. 6. 10

Dajem vam 5€ za nakup glasbe!

Lep pozdrav!

Na spletu sem našel še eno zelo zanimiv glasbeni portal, ki je med najboljšimi, ki obstajajo. Imenuje se AimeStreet. Poleg vseh odličnih orodij in feedbacka, ki ga dobiš kot registrirani glasbenik na portalu imajo še zelo zelo zelo zanimivo in fajn zadevo. Ob registraciji (ki je popolnoma brezplačna in brez obveznosti) ti podarijo vrednostni kupon za 5 €, ki ga lahko porabiš za nakup pesmi in albumov. In ti so v večini zelo poceni, ker je njihova cena odvisna od dosedanjih prenosov. Tako je moj album trenutno ovrednoten na približno 1,9 €.

Tako, da je stvar sledeča. Ponujam vam brezplačni kupon za nakup glasbe v vrednosti 5€ ter vas prosim za podporo in uslugo. Na portalu AimeStreet sem ekskluzivno izdal singel s pesmijo "Jenny". Registrirajte se, dobite zastonj kupon za 5€ in kupite moj singel, ki stane okoli 50 centov. Ostane vam še mnogo rezerve, da veselo nakupujete še od drugih izvajalcev.


1. Na linku http://www.amiestreet.com/_l/freemoney se registrirajte in dobite kupon za 5€.




2. Pojdite na moj profil na http://amiestreet.com/music/tilen-hrovatic/

3. Pri singel albumu JENNY kliknite Buy album.


To je to. In ne stane vas prav nič! V bistvu vam ostane še kar nekaj bonusa za nakup druge glasbe.











Hvala za podporo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar