6. 11. 10

Prvi sponzor

Torej, oznanil sem že novico da imam nekaj sponzorjev za nove projekte in prihajajoče albume. V naslednjih nekaj prispevkih jih bom malce predstavil in naredil manjšo promocijo.


Vse sponzorje lahko najdete tudi v desnem meniju tega bloga ---->


TOP MAJICE

Top Majice je moj prvi sponzor. Top-majice.com je ena najboljših in najbolj obiskanih spletnih trgovin z majicami (imajo tudi tangice in predpasnike) v Sloveniji. V tej trgovini lahko dobite res izvirne in zabavne dizajne majic in tangic za samo 8 €. Izdelate pa si lahko tudi svojo poljubno majico.

Nekaj izdelkov
 






Nekaj zanimivih motivov tangic si lahko ogledate tudi na mojem blogu Blog of Zoso.


Kako sponzorirajo?

Top-majice.com bo namenil 15% zaslužka od vsakega prodanega izdelka promoviranega z mojim linkom ali bannerjem. To pomeni - če kupite majico preko te povezave gre 15% od prodane majice v fond za projekte v nastajanju. Cena za vas ostaja enaka.

Zatorej obiščite spletno trgovino Top Majice in se malce razglejte po kul majicah in tangicah. Morda pa najdete kaj zase in za svoje prijatelje.

Povezave, Bannerji

Če pa imate sekundo časa pa lahko posredujete moj sponzorski link svojim prijateljem in znancem. Delite ga na socialnih omrežjih, preko e-maila ali pa ga prilepite na svoj blog.


http://www.top-majice.com/affilate/scripts/click.php?a_aid=zoso&a_bid=5d7c1aee

Na blog pa lahko prilepite tudi spodnji banner. Kopirajte spodaj navedeno HTML kodo ter jo prilepite na blog!

                         
 

Najlepša hvala za podporo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar