14. 12. 09

S Kettejem na odru

V soboto, 12. decembra, sem sodeloval pri prav posebnem dogodku in sicer Sodobnem pesniškem večeru. In osrednja tema je bil Dragotin Kette, naš odličen novomeški pesnik in pisatelj. Osnovna ideja vsega je bila z različnimi umetniškimi pristopi interpretirati in prirediti pesmi Dragotina Ketteja. A na koncu je nekako izpadlo tako, da sem bil edini, ki se je prijavil in sem zato moral v dveh dneh prirediti deset pesmi od Ketteja, jih uglasbiti ter predstaviti publiki. Zanimivo. Nekaj sem jih pripravil, a ker mi je zmanjkalo časa sem jih večina naredil kar sproti, na odru. In na srečo je na koncu vse izpadlo kar solidno. Pridružil pa se mi je tudi prijatelj MC Alex, s katerim sva brez predhodnih vaj odrapala komad Na trgu. Jaz sem na kitaro držal riff od Eminemovega komada Lose Yourself, Alex pa je repal. In na vsake toliko sem dodal kakšen Jou, Jou. Bilo je kul :)

Tu pa je nekaj slik iz dogodka. Video posnetek pa še pride :) 


Ni komentarjev:

Objavite komentar