14. 4. 10

365 dni z mojo drago...neprecenljivo!

365 dni od katerih nobenega ne obžalujem. Eno leto prečudovite zveze z mojim dekletom, ki mi je prineslo nova spoznanja in občutke, ki jih prej nisem poznal. Oziroma le poredko.

Občutke zaželjenosti, sreče in ljubezni :) Občutke pomirjenosti in svobode.

To leto je bilo eno najlepših v mojem življenju. Spoznal sem kaj pomeniti ljubiti in biti ljubljen. Spoznal sem kaj ima prednost v mojem življenju. Spoznal sem kaj je lepo. Spoznal sem zakaj se splača vztrajati, ko je težko. Spoznal sem tisto, kar sem tako dolgo iskal. Spoznal sem Sandro.


In za Sandro je tale pesem.... Jenny :) <3

You're the one who makes me happy,
You're the one who makes me cry.
You're the only reason I live for,
To make you happy I would die.

You're the only angel I know,
I love you with all my heart and soul
You're the light and I'm the darkness,
I will catch you if you fall.

You're my muse and you're my teacher
You're the painter of my picture
And the only thing I know that's true
Is that I can't stop loving you.


Ni komentarjev:

Objavite komentar