18. 4. 10

Angeli in Demoni

Angeli in Demoni, vi spremljate me na vsakem koraku
blaženost in paranoja, ko skušam uiti temu vlaku
stisnete me v kot, brez izbire in pravice.
vse je že odločeno, vi vladarji ste resnice.

Angeli in Demoni, vi sledite mi povsod
najprej me spotaknete, nato spet spravite me na noge
Zgradite poti kar sami, da veste kam me napotiti.
Usodo pišete tako, da imate kaj za obljubiti.

Angeli in Demoni, iz oči v oči vam gledam
pa še vedno kdaj se sprenevedam, ko mislim da vam bom kdaj kos.
Ogledalo daje vtis, ne prazne želje in spomini
Vsi rogovi in vsa krila, vse ideje in mamila.

Angeli in Demoni, z roko v roki vedno prvi
ko že misliš da si blizu, ostaneš sam viseč na vrvi.
Kdor kroji, ne rabi kroja, vedno prav je kar stori
Skupaj bova za vse dni, jaz in ti, podoba moja.


Ni komentarjev:

Objavite komentar