6. 9. 10

Operation Placebo - done!



V petek, 3.9.2010 sem doživel res enkraten dogodek. Doživel sem koncert benda imenovanega Placebo. Načrtoval sem ga že nekaj časa, vmes že mislil da ne bo nič, a na koncu se je vse izšlo dobro.

In hkrati se je tudi nama (šel sem s kolegom) zgodil placebo efekt. Ko se v nekaj tako prepričaš, da počasi postane realnost. In podobno se je zodilo. Odhod avtobusa v Italijo iz Ljubljane je bil točno ob 15.00. To ne bi bilo nič nenavadnega, če nebi bila ob 14.30 še na OMVju v Novem mestu. Iz Ljubljane sva z avtobusom in vsemi ostalimi odšla nekaj minut čez tretjo. Dobrih 25 minut do Ljubljane. Po vsej Sloveniji so bili zastoji. Na avtocesti NM-LJ jih ni bilo. Kul. Prva dobra točka. In srečno smo odšli. In nato se moja bistra glava spomni na malenkostni problem - v Italijo sem odšel brez vsake identifikacije. Shit. Kaj bo pa zdaj? Trenutki panike in zopet pomiritev. Misli na to, kako bom prišel nazaj v Novo mesto, ko se poslovim od drugih na meji z Italijo. A prevladale so pozitivne misli. In na mojo veliko srečo smo mirno prišli čez mejo. Res, da je po novem potovanje v Italijo zelo lagodno in le redko preverjajo potne liste in osebne dokumente, a na dan koncerta so se očitno odločili malce preveriti mimovozeče. Ustavili so avtobus pred nami. Mi pa smo veselo odpeljali mimo. Kul. Dve muhi na en mah. In brez krvavih bojev.

In prišli smo v mestece Codroipo, locirano med Trstom in Udinami. Največje podgurje. Polja koruze in krompirja, kamor si pogledal. Zapuščene hiše in nekaj ostankov rimskega imperija. Spraševal sem se kam za vraga gremo. In potem smo prišli. V eno najlepših vil, ki sem jih kadarkoli videl. Sredi ničesar stoji gigantska rimska vila (topel domek rimskih veljakov), obdana z zidovi po katerih so zelo na gosto posajeni kipi. Veličasten prizor, prav zares! :) Slika je spodaj.



In bili smo tu. Najprej nas je bilo malo, v eni uri pa se jih je nabralo še nekaj tisoč. In bil je žur. Koncert Placebo je bil res odličen, instrumentalno so se popolnoma ujeli, videlo se je da so enkraten bend, ki lahko v živo pokaže kvaliteto, ki jo slišimo na albumu. Omeniti moram še lightshow. Res enkraten lightshow, projekcija filmčkov na velikansko kovinsko mrežo ter reflektorji ki so ti dajali občutek, da si na res močnih poživilih. Show se je lepo zlil z izgledom benda, vsi nastopajoči (trije člani benda ter trije session muzičarji) so bili oblečeni popolnoma v belo. Scene lightshowa in njihovih belih oblek so bile res kul. Res.

Frontman ter basist sta za PRAV VSAK KOMAD zamenjala kitaro. Vsak je imel ob sebi dva roadija, ki sta mu jih podajala. Prav za vsak komad. Tako da ja, koncert je bil resno odličen. Razen tega, da je trajal le uro in pol je bil kul. To se pa zgodi bendu, če ima na turneji nastop vsak dan. Ni več toliko energije, ni več intime. In to se je občutilo. Ampak jebiga, bilo je kul. Odigrali so celo priredbo Nirvane - All Apologies. In odlično so jo priredili.



Ena kljukica več na mojem seznamu koncertov, ki bi jih rad doživel. Sedaj pa - MUSE, here I come!

Ni komentarjev:

Objavite komentar