14. 9. 10

Top 10 albumov

Deset zame najpomembnejših albumov:

1. Pink Floyd - Wish you were here
2. Bob Dylan - Highway 61 Revisited
3. Pink Floyd - The Wall
4. Dire Straits - Brothers in Arms
5. King Crimson - Red
6. Muse - Black Holes & Revelations
7. Led Zeppelin - IV
8. Doors - An American Prayer
9. Eminem - The Marshall Matthers LP
10. RHCP - Californication




Teh deset albumov ni spremenilo zgolj moj glasbeni spekter ter glasbeno dojemanje ampak tudi velik del mojega živlenja in mišlenja. Ti izvajalci in pesmi, ki so jih ustvarili so mi zelo pomagali v težkih časih ter trenutkih precepa in dilem o smislih ter upanju. Ko dobiš občutek, da besedilo govori o tebi oziroma, da te glasbenik z njim nagovarja in ti daje navodila. Imate kdaj tak občutek? Jaz ga imam pri nekaterih filmih in knjigah, predvsem pa pri določenih komadih in izvajalcih. Ko se lahko malenkostno mentalno povežeš z njimi, se najdeš v njihovih izkušnjah in čustvih. Taki komadi in filmi mi zelo pomagajo v težkih trenutkih. Besede, ki jih ne morem povedati pove nekdo, ki mu zaupam. Ponavadi je to Bob Dylan ali Roger Waters. Mnogokrat tudi Eminem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar