22. 8. 10

Library: part 2

Kul. Včeraj sem v knjižnici poravnal 5 let star dolg in sedaj si lahko zopet izposojam knjige na svoje ime. Občutek je neverjeten! Skoraj sem že pozabil kako vse skupaj deluje, pač, da greš lahko v knjižnico in si izposodiš knjigo. Po tako dolgem obdobju izgona sem se že malce navadil da v knjižnici ne morem početi drugega kot le gledati police in si predstavljati kako bi bilo dobro imeti kaj od tega v rokah doma in kaj prebrati. Ne razumite me narobe, nisem odnehal brati ali vzgojil zamero proti knjigam. Ravno nasprotno. Zaradi nezmožnosti izposoje me je še bolj prijelo... Vsak pogled na polico z literaturo o glasbi, računalništvu in zgodovini mi je vzbudil malce žalosti in nostalgije. Ter seveda veliko poželenje po zmožnosti vzeti in izposoditi kaj od tega. In sedaj, ko to po petih letih spet lahko storim mi zelo dogaja. Prečudovito je, svobodno. Dostop do drugih svetov mi je še malce bolj odprt in dostopen. Kul.

Ni komentarjev:

Objavite komentar