25. 8. 10

Pesem o svobodi

Moja nova pesem. Uglasbil sem jo že, še posneti jo bo treba.

PESEM O SVOBODI

Stopimo zdaj skupaj, povzdignimo glas
dovolj so v glavo jebali nas!
Zdaj čas je za upor, rešimo se teh okov
danes dovoljene so sanje, da jutri dan bo nov!

----

Učitelji in starši, ki otroke dajete v nič
kdor ponižuje nedolžne tega čaka hudič!
Vaši otroci niso vaša last
najprej nad seboj imejte oblast!

In vsi, ki delate razliko med sestrami in brati
sprašujem se kako zmorete v obraz si lagati.
Ni vse črno in belo, severno in južno
Vaše zblojeno prepričanje je zgrešeno in kužno!

In mediji strahov, ki nam perete glavo
in vsi, ki se slepite s karantansko zastavo
Življenje je prekratko za nepomembne stvari
človeka se sodi po odnosu do živali in ljudi.

In vsi vladni hinavci, ki nam kradete plače
prišel bo trenutek, ko vse bo drugače!
Ko nihče ne bo ubog, medtem ko drugi lagodno živijo,
ko vsi zatirani se končno osvobodijo.

In vi, ki ponižujete vaše žene, posiljene in pretepene
Pustite jih pri miru, tepite raje mene!
In vi, ki pretepate otroke in zlorabljate napiti
Prišla bo vaša sodba, ko na križ boste nabiti!

In vi, ki misli mi krojite in me zapirate v kletke
me pošiljate v smrt, na glavo dajete baretke.
Borite se kar sami za svoje fantazije
jaz ne bom del te pohlepne norije!

-----

Stopimo zdaj skupaj, povzdignimo glas
dovolj so v glavo jebali nas!
Zdaj čas je za upor, rešimo se teh okov
danes dovoljene so sanje, da jutri dan bo nov!

Vsi za vse, smo ljudje, ne le čreda
ki ob krivici samo tiho gleda!
Razbijmo okove, ki vežejo nas
stopimo skupaj, povzdignimo glas!

-----

To je to. Dodati moram še dva verza, ki še nista povsem končana. Upam, da bo na koncu z musko skupaj izpadlo kul. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar